niedziela, 8 września 2013

Po POLSKU

Zawsze z wielka niecierpliwoscia czekam na wizyte w Polsce. Powiedzenie "wszedzie dobrze,ale w domu najlepiej" nigdy nie wydawalo mi sie tak prawdziwe.

Uwielbiam bezcenne towarzystwo moich najblizszych, wspaniale polskie jedzenie, nalewki mojego dziadka,spacery po Krakowie, zapach powietrza po deszczu....

Jedyne klopotliwe pytanie, ktore towarzyszy mi przy kazdej podrozy to... "co ja mam na siebie wlozyc?".

Na jesienne wypady do Polski nie obede sie bez:

  • skorzanej ramoneski
  • ukochanego szala
  • jeansow (rurki y boyfriend)
  • okularow przeciwslonecznych
  • wygodnych butow
  • szpilek (na wszelki wypadek)
  • roznorodnych t-shirtow
Ja najchetniej zabralabym cala swoja szafe, zeby moc przebierac sie 5 razy dziennie, ale zdrowy rozsadek y ograniczenia kilogramowe mojej walizki mi na to nie pozwalaja.




Kopertowka - Valentino / Dlugopis - Swarovski

Szal - LV / T-Shirt - Zara / Ramoneska - Zara / Jeansy - Zara / Torba + Baletki - Valentino















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz