sobota, 17 sierpnia 2013

Salimos?

Jedna z rzeczy ktore najbardziej lubie w Barcelonie to odkrywanie nowych knajpek.
Ku mej radosci mam wrazenie,ze kazdego dnia jest ich coraz wiecej.

Fani hamburgerow? Dla tych wszystkich polecam bardzo orginalne miejsce, Your Burg na ulicy Londres 65, gdzie mozesz stworzyc wlasnej kreacji hamburgera.

Jesli nie jestes zwolennikiem miesa, polecam ciekawe salatki i orginalne desery, wszystko to dzielo znanego i wspanialego kucharza Juanjo Mestre oraz jego kreatywnego zespolu.

yourburgbcn.com polecam jak najbardziej







Una de las cosas que mas me gusta en Barcelona es descubrir nuevos sitios.
Me encantan los sabores de esta ciudad magica.

Aunque no me gusta mucho la carne, tengo que hablar de un sitio que ha robado mi corazon.

Your Burg es un restaurante con cocina moderna, donde a parte de poder crear una haburgesa a tu gusto puedes comer unas exisitas ensaladas y unos postres muy originales.

yourburgbcn.com absolutamente recomendable.



Buty - Zara / Jeansy Maje / Bluza - Zara / Kopertowka - Valentino


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz